Τό γεγονός δημιουργεῖ ὑποψίες σέ βάρος τῶν κιβδηλοποιῶν τῆς Ιστορίας.

 


Ἡ ἀπόρριψη τῶν κειμένων αὐτῶν, θά μποροῦσε νά δικαιολογηθεῖ ἀπό τό γεγονός, πώς οὔτε ὁ Τερτυλλιανός οὔτε ὁ Ωριγένης ἀναφέρουν το παραμικρό γιά τά βασανιστήρια καί τίς μαρτυρικές θανατώσεις τῶν χριστιανῶν στή Ρώμη μετά τήν πυρκαγιά. Αντίθετα ἀπό τά παραποιημένα λατινικά χειρόγραφα τοῦ Τάκιτου καί τοῦ Σουετόνιου, τά κείμενα τῶν φανατικῶν αὐτῶν ἐκκλησιαστικῶν πατέρων δέν κάνουν λόγο γιά τό κατασπάραγμα τῶν χριστιανῶν ἀπό τά πεινασμένα σκυλιά, το πασάλειμμά τους μ' εὔφλεκτες οὐσίες καί τό κάψιμό τους τα βράδυα μέσα στούς αυτοκρατορικούς κήπους. Τό γεγονός δημιουργεῖ ὑποψίες σέ βάρος τῶν κιβδηλοποιῶν τῆς Ιστορίας, πού παραποίησαν τήν ἱστορική ἀλήθεια καί τό ἔργο τῶν Ρωμαίων συγγραφέων. Ακόμα, ὁ Εὐσέβιος τῆς Καισάρειας ἀναφέρει τό Νέρωνα, σάν τόν πρῶτο αὐτοκράτορα πού καταδίωξε τούς χριστιανούς, ἀλλά δέν τολμάει ν' ἀναφέρει οὔτε τούς λόγους οὔτε τίς λεπτομέρειες τῆς ἀφορμῆς. ῾Η ἀναφορά του εἶναι περιληπτική καί φτωχή σέ ἔκφραση κι ιστορικά στοιχεία. Ο Φλάβιος ᾿Ιωσήφ, μιλώντας γιά τό Νέρωνα, ἀγνοεῖ κι αὐτός τήν πυρκαγιά!

Comments

Popular posts from this blog

Επτά ψέματα σε μία σελίδα.

Θεοδοσιανός Κώδικας: Χριστιανικά Δημιουργημένοι Νόμοι της Ρώμης.

ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΝ οι φιλόσοφοι.