«περὶ παιδείας καὶ ἀπαιδευσίας..»

 


«περὶ παιδείας καὶ ἀπαιδευσίας..»

Γενικώτερον ἡ «ἀπαιδευσία» ἐθεωρεῖτο μέγιστον μειονέκτημα, συντελοῦν εἰς τὸ νὰ στερῆται ὁ ἄνθρωπος ὑψηλῶν πνευματικῶν ἀπολαύσεων.

Χαρακτηριστικὸν εἶναι τὸ τοῦ Αἰλιανοῦ (ἀπὸ τὴν Ποικίλην Ιστορίαν του), ὁ ὁποῖος ἀφηγεῖται ὅτι, ὅταν οἱ Μυτιληναῖοι ἔγιναν θαλασσοκράτορες, εἰς τοὺς ἀποστάτας ἐκ τῶν συμμάχων ἐπέβαλον ὡς ατιμωρίαν» νὰ μένουν τὰ τέκνα των ἀγράμματα καὶ νὰ μὴ διδάσκωνται μουσικήν, διότι ἐφρόνουν ὅτι «πασῶν ζημιῶν βαρυτάτην εἶναι ταύτην, ἐν ἀμουσίᾳ καὶ ἀμαθία ζήν».

Comments

Popular posts from this blog

Επτά ψέματα σε μία σελίδα.

Θεοδοσιανός Κώδικας: Χριστιανικά Δημιουργημένοι Νόμοι της Ρώμης.

ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΝ οι φιλόσοφοι.