Δεν μπορεί να είμαι μόνο εγώ που το θεωρώ λίγο περίεργο, σωστά;

 


Δεν μπορεί να είμαι μόνο εγώ που το θεωρώ λίγο περίεργο, σωστά;

Τους τελευταίους δύο μήνες:

• Ο βασιλιάς Κάρολος διαγνώστηκε με καρκίνο. • Η Κέιτ Μίντλετον έχει κάνει επέμβαση στην κοιλιά και δεν έχει εμφανιστεί από τον Δεκέμβριο. • Η Σάρα, Δούκισσα του Γιορκ διαγνώστηκε με καρκίνο του δέρματος. • Ο Πρίγκιπας Εδουάρδος «αποχωρεί» από τα Βασιλικά καθήκοντα. • Ο Τόμας Κίνγκστον, που παντρεύτηκε τη βρετανική βασιλική οικογένεια, πέθανε ξαφνικά. • Πέθανε ο Τζέικομπ Ρότσιλντ. • Ο βασιλιάς της Νορβηγίας εισήχθη εσπευσμένα στο νοσοκομείο με μόλυνση. • Ο Πάπας Φραγκίσκος μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο. • Η βασίλισσα της Δανίας ανακοίνωσε την παραίτηση από το θρόνο. • Δύο Μαύρα Άλογα εντοπίστηκαν με ένα «αιχμάλωτο» Λευκό Άλογο και Μαύρη Σημαία έξω από τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ.
Δεν μπορεί να είμαι μόνο εγώ που το θεωρώ λίγο περίεργο, σωστά;



Comments

Popular posts from this blog

Επτά ψέματα σε μία σελίδα.

Θεοδοσιανός Κώδικας: Χριστιανικά Δημιουργημένοι Νόμοι της Ρώμης.

ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΝ οι φιλόσοφοι.